mandag den 1. oktober 2012

Vejen 15.-16. september 2012

Tja, meget trist weekend.....
Vi skulle afsted fredag. Paya havde gylpet sin mad op om morgenen og også lidt i buret, da jeg kom hjem. Da jeg havde pakket bilen, skulle pigerne lige luftes, men ak Paya havde tynd mave og måtte lige en tur under bruseren. troede ikke det var noget alvorligt, men pakkede lidt id i tasken og tog afsted for at hente Tommy og Olsen. Det viste sig Olsen var kommet til skade, så han skulle ikke løbe. Ren hyggetur. :-)
Vel ankommet, nøjedes vi med at slå markisen op og luftede hunde. Igen lidt tynd mave og spuling. Sidste år på Ribehøj camping var det Lezza, der skulle spules i tide og utide. Tommy havde nogle piller mod dårlig mave og dem fik Paya lidt af. (viste sig senere hun skulle have haft vand til) Hun hold tæt om natten og sprang morgenmaden over. Da vi var ankommet til stævnepladsen og teltet var slået op, var det tid til første start. Paya var slet ikke sig selv, hvid i gummerne og ikke til at lokke med guffer. Efter balancen tog jeg hende ud. Hun skulle ikke tvinges igennem. Tænkte jo på Kiva og DM. (livmoderbetændelse)
Heldigvis var der en Bornholmsk dyrlæge til lydighed og hun kunne efter et tjek berolige mig med at det "bare" var en tarminfektion. Py ha, fik lånt noget Zoolac af Kate og resten af weekenden gik så med vask af hund og måtter i campingvognen. Stakkels Paya, burde måske være taget hjem, så hun kunne have fået ro.
Nu vi var derovre startede jeg et par klasser med Sassi. Kom igennem Ag1 med mega tidsforbrug. Udsigten fra Aét skulle nydes og dommeren var også interessant. Det gik lidt bedre i Sp1, glædede mig til at se det på video, da hun ligesom vågnede op efter tunellen, men næ ingen film.
Alt ialt en weekend jeg godt kunne have undværet. Eneste plus vores gourmetmiddag, dog med syg hund i baghovedet.
Maven er nu heldigvis i orden igen og fremover bliver der pakket Zoolac, Canikur og id i bagagen uanset, hvor vi tager hen. :-)


Ingen kommentarer: