mandag den 18. september 2017

Hund i Fokus 3.-3./9.



Rally weekend i Vejen, med samlet præmieoverrækkelse for lørdag, søndag og samlet begge dage (Hund i Fokus) 
Vi fik en anden og to tredjepladser,så samlet blev Paya nr 2 og Willow nr 4. 
Paya fik hhv 90 og 95 og Willow 97 og 78, må se på de pladseringer på hundeweb senere. 
Vi kæmpede med hvepse under vores tur banen rundt. Først blev jeg angrebet af en under fremsending til kegle, hvilket resulterede i vilde armbevægelser og Willow der løb hid og did for at forstå sin fører. 
I dæk under gang var hvepsen så ude efter Willow, der klappede tænder, rejste sig og nappede i sit ben. Jeg sagde højt at jeg var i tvivl om hun var blevet stukket. Jeg vurderede vi ikke behøvede lave den om, men det burde vi - dommeren havde ikke set hvepsen. Vi fortsatte, da Willow stoppede med at tjekke sit ben. Snakkede bagefter med dommeren, for at høre hvordan jeg kunne have ageret, men det er svært for dommeren at se om man snakker med sin hund eller til dommeren og se alt der sker.
Uanset tjekkede jeg Willow og det er ingen hævelser hverken i munden eller på benet og jeg er mega stolt over hun kunne gå videre bagefter omend hun var lidt trykket i starten. 
Super seje tøser begge to. 
Tusind tak for dejlig hygge på ringsiden og hyggelig køretur frem og tilbage Gitte


Ingen kommentarer: