torsdag den 16. februar 2012

Opdate

Ja, så kom jeg lidt bagud med at opdatere bloggen.

Lydighed
Har gået til lydighed med Sashia i Ishøj i efteråret 2011 og var til prøve med både Sassi og Paya.
Sassi var til både en forprøve, hvor hun opnåede 138,5point og en afsluttende officiel prøve, hvor hun opnåede 130point. Ganske godt ift. den korte tid vi har trænet. :-)
Paya var kun oppe i den officielle prøve og opnåede 177point, men da den oprindeligt tilsagte dommer var blevet syg og man havde erstattet ham med en der "kun" var halvt færdig med sin dommeruddannelse, kunne resultatet ikke anerkendes af Sheltieklubben, så spildte penge på den prøve og ikke nok resultater til årets LP Sheltie.

Årets rally Sheltie 2011
Årets Lp og rally sheltier er nu officielle.
Paya blev nr. 8. i Årets rally sheltie.
Hendes resultater har været meget svingende, da hun ofte i sin arbejdsiver gætter sig til, hvad øvelsen går ud på.
Sassi havde kun været oppe i øvet to gange, så...
og Paya kun to gange i LP1, da sidste prøve jo ikke talte desværre......

Udstilling
Paya var på udstilling i Fredericia d. 11. februar 2012 og fik bedømmelsen Very Good - blåt bånd til den blå dame. :-)

Kurser
Har været på kurser med Paya i blindcross. Først et par gange med Lene W. i Herringløse og siden med Jane I Ringsted. Til at begynde med var Paya godt nok i tvivl om, hvad jeg mente med min handling, men hun er kommet godt efter det og jeg glæder mig til at afprøve det til de kommende stævner.

Desværre ingen video fra Herringløse, men her et lille sammendrag som Jane har lavet. :-)
http://youtube/R4h3_9Q5Jgw?t=1m33s

Ingen kommentarer: