onsdag den 2. september 2015

Prøve prøve 27. august

Torsdag aften var der prøve prøve før DM på Johannas lp hold. 
Jeg havde fået lov at tilmelde Willow, så hun kunne blive testet i en Lp1. Det gik super fint. Der er stadig lidt detaljer at arbejde med, men hun klarede forstyrrelserne fint. :-)
Senere på aftenen blev det Payas tur, desværre for Paya l lidt mindre lys. Mange flotte øvelser, men desværre også et felt, hvor hun løb ud til sidelinien, hvor der stod en kegle. Ved nærmere eftertanke, var Johanna ved at flytte den, men jeg mente den skulle blive som forstyrrelse ....og det blev den. Hun løb ud til keglen, men jeg fik hende omdirigeret til feltet. Om det var fordi keglen lige var blevet flyttet og sat igen, mens hun så det eller om hun ikke kunne se det lila feltbånd og de lila kegler, står hen i det uvisse, men jeg burde have lavet en fremsending direkte i feltet bagefter. Det var jo en generalprøve til DM. Jeg ved jo hvor følsom en lille hund, hun er, men for dælen, hvor er det svært nogle gange at forstå, hvorfor hun gør, som hun gør. :-)?

Ingen kommentarer: