søndag den 22. maj 2016

Årslev 22-05--16

Hyggelig dag i Årslev idag. 



Journey gik fint med kun en ommer, tror det var en tvist, fik anden plads med 95 point og dermed første cert i hus. 🎉🎉🎉  Der var lidt snus ind imellem ved det fristende ottetal og og et laaangt blik ud til kammeraføreren, men feltet var perfekt. Denne gang havde jeg hende hjemme lidt længere tid inden stævnet, hvilket Willow nyder og så er jeg begyndt at bruge mere legetøj som belønning og opvarmning. Vi havde også et større udvalg at guffer til damen: fisk, beef og Signe donerede lige lidt friskt kyllingekød oveni, hvilket var meget populært.  Hun har åbenbart lige brug for lidt ekstra, må så bare sørge for det er væk, når Paya kommer på, så hun ikke tilbyder for meget selv. 😉

Paya havde desværre to ommere.... misforståelse af rundt om mig og skift foran.... Der var ikke langt mellem skiltene, så man skulle være super skarp og høre efter. Men ellers gik det super og hun klarede flot udfordringen med 279* i løb foran tunnel. Det var ellers den passage, jeg havde frygtet mest, men her var hun max på mig. Hun lavede også den flotteste bakke foran. 😍
Sluttede med 93 point og en fjerde plads. 🌟
Efter vi havde pakket sammen gik turen hjemover med stop på Dominos, så vi lige kunne runde af med lidt fællesspisning og snakke om dagens præstationer.
Tak for en super hyggelig tur i godt selskab : Signe, Mette, Karin, Helena og Kenneth.




Ingen kommentarer: