søndag den 21. november 2010

Rally i Herringløse 21. november 2010


Idag var vi til rally i Herringløse.
En lidt kold fornøjelse,
men en udbytterig tur.
Her sidder tøserne med gevinsterne
og glæder sig til indholdet. :-)


Sashia, min lånehund fra kennel Ahl, lagde ud i begynderklassen.
Hun startede med at skulle snuse til første skilt,
men resten af banen gik perfekt.:-)
Det blev til 99 point og en 4. plads på dagen.Sådan super Sas.
vi fik et flot rødt bånd og tyggeruller fra Chrisco.:-)



Min gode veninde Lene var også opppe med sin lånehund Haley
og slog os på tid. :-)
Han er godt nok også en rutineret lydighedshund,
så det manglede bare, selvom en "tysker" ikke lige er det, han dyrker mest. ;-)



Bagefter skulle de øvede gå. Jeg blev lige tidstager en stund :-)

Så frokost.
Derefter Championklasssen og endelig tilsidst ekspertklassen.

Paya skulle op som nr. 2 troede jeg, men vupti væsgo at starte.
Der var en grå schæfer på ærespladsen ...
dvs til at starte med sad den midt i min bane,men kom dog over på sin plads.
Paya startede rigtig fint, men blev lidt trykket da vi kom over mod schæferen. :-(
Vi måtte lave en øvelse om og der var lidt andre skønhedsfejl hist og pist.
Spændingen var derfor stor til præmieoverrækkelsen.Havde vi fået point nok.
En efter en blev de råbt op og til sidst .... Paya.
Frank sagde tillykke med de 94 point. Den joker....
Vi fik lige nøjagtig 95 point og dermed vores andet cert.
Super pop. :-)
Vi fik rødt bånd og en spand fra Oliverś med Goodiebags i. :-)



Tak til Lene og Maibritt for et veltilrettelagt stævne med flotte sponsorpræmier
og en altid veloplagt Frank, som dommer.;-)

Næste stævne bliver i Sorø. her skal jeg kun op med Paya,
da Sashia ikke lige var klar ved tilmeldingsfristen.

Ingen kommentarer: