søndag den 19. februar 2012

Rally i Sorø 18. februar 2012

Lørdag skulle jeg et smut til Sorø. Jeg pakkede bil og da jeg skulle til at køre lå der pludselig en pose på forruden. Det var Anne-Grete, der havde været forbi med en lille gave fra morgenstunden.:-)
Selvom begge sheltier var med, var det kun Sassi, der skulle op. Hun fik sin sidste best. i Øvet klasse med 94 point og er nu Rally Øvet mester. Dejligt kort stævne, idet der var præmieoverrækkelse efter hver klasse.
Under stævnet fik jeg også besøg af Lene, som kom med blomster, chokolade og lys.
Bagefter kunne jeg så køre hjem og fejre fødselsdag med pandekager og is. :-)

"Den sorte klap gik ned" eller rettere blev ikke slået op for fotografen, så de første to skilte mangler. Du ska nok få styr på det Karin. :-)

Ingen kommentarer: