søndag den 4. maj 2014

Hvalsø 3.-4. maj 2014

Endnu en dejlig omend kold weekend med agility.
Begge dage kun med to løb, men hvor er det dejligt at se, hvor glad Paya er på banen. Hun arbejder bare derudaf selvom jeg er lidt rusten i min handling og ikke rigtig tør satse på noget fancy.
I agility løbene havde vi åbenbart 10 fejl begge dage.
Om lørdagen var det vippen og nedgangen på balance.
Søndag ved jeg ikke lige hvor fejlene lå, kan ikke se dommerens arm på videoen, men vi kom banen rundt. :-)



Søndag sluttede vi af med et fedt springløb, hvor hun bare er så god til at arbejde fremad selv. Misser slalomindgangen, da jeg får hende modsat rundt end jeg egentlig ville. Vi retter ikke, men pisker bare videre og har det sjovt. :-)



Præmier fik vi ingen af og dog ....
Paya fik en ny kurv, som hun straks indviede i teltet. :-)





Ingen kommentarer: