mandag den 7. september 2015

Rally prøve i Osted d. 6. september

Søndag tog vi til rally prøve i Osted.
Paya startede i champklassen. Det gik sådan set meget fint, men der var to fristende ottetaller med lidt specielle udgange og efter jeg havde gået den første, følte jeg den var forkert og tog den om. Det viste sig at den var helt korrekt udført. :-/ Da jeg var gået videre til næste skilt, før jeg valgte at lave den om, blev jeg IB. Man lærer hele tiden noget nyt. Bagefter fortalte Johanna mig at den lille fejl havde kostet mig det første supercert, idet jeg ellers ville have fået 97 point, hvis jeg havde nøjedes med en ommer. :-) Dejligt at få at vide vi var så tæt på. Må håbe føreren er lidt mere vaks næste gang. 
Efter en klasses ventetid blev det Willows tur i øvet klasse. Andet skilt, en synkronvending var hun ikke helt med på, så den blev lavet om. Lidt senere gik hun i koma over Johanna i hendes gule regnfrakke, så endnu en ommer 360 grader. Vi fik ellers en fin feedback bagefter, selvom jeg syntes der måtte kæmpes en del for at få hende rundt på banen hist og pist. Det er mest i de ligeud stræk i spiral og lignende, selve øvelserne gør hun fint. Vi sluttede som nr. 2 på dagen med 93 point. 
Så stolt af de to piger, så nemme at have med og det bliver bedre og bedre for hver gang. :-)
Håber snart jeg selv er på toppen igen med øjet. Det tager godt nok meget af mit fokus desværre uanset om det er overskyet eller ej. 


Ingen kommentarer: