søndag den 7. august 2011

Vestegnen 6. - 7. august 2011

Denne weekend tilbragte vi i Vestegnen. Anne-Grete og jeg var ude at stille telte op om fredagen, så alt var klart til vi kom med hundene lørdag. Jeg kom først op af formiddagen med morgenbrød. :-) Ivan og AG havde allerede været igang. Senere indfandt Tommy sig oså.

Lørdag bød på udfordrende og sjove baner. Vi lagde ud med Ag3 og Spå begge med disk. Herefter en Ag3 -feltfejl. :-( Om eftermiddagen havde Susanne designet nogle spændende baner. Den første Sp3, blev gennemført med en enkelt nedrivning, men nok til en 3. plads. Den sidste Sp3 blev en disk.

Om søndagen tog vi os sammen. Vi lagde ud med Ag3 og selvom vi havde en feltfejl på balancen, sluttede vi på en 3. plads. :-)


I Sp3 fik jeg sendt hende for langt ud, så disk. Herefter var det Spå - fejlfrit løb og igen en 3. plads. .-)


Vi sluttede af med Agå - igen balancen... Må indrømme jeg ikke var helt på, især om lørdagen. Er vist kørt lidt træt i alle de stævner - savner ferie. :-) Godt jeg snart starter på arbejde. Næste weekend står på Landsmesterskab i DGI i Hvalsø og så har vi mindsandten en fri weekend inden vi skal til DM i lydighed og rally på Bornholm og ugen efter DM i Ribe. Så tror jeg også sæsonen slutter.:-) Så må Paya få lidt fri fra stævner. :-) Sashia kommer tilbage tidsnok til at deltage ved DM i rally og så fortsætter træningen med hende. Var så glad for at se hende forleden sammen med sine søde hvalpe. Hun er en super tøs.:-)

Ingen kommentarer: